090622

skrivet: 2009-06-22 ♥ 19:02:09
Hej mina vänner. Idag har jag haft en sömnig men underbar dag. Jag har gjort något som jag inte gjort på flera år eller kanske ens aldrig någonsin; gått promenad med shorts bland människor och bilar i en hel timma. Jag har aldrig känt mig bekväm att visa benen, inte ens hemma knappt. Men nu när jag har tränat (både fysiskt och psykiskt på att tycka om mig själv) så kände jag plötsligt för att göra det. Och det gick hur bra som helst. Ibland kändes som det som jag blev utstirrad och det var obehagligt men hur stor är sannolikheten att de tänker det jag tror att de tänker? De tänker säkert något i stil med "där kommer en tjej och går med sin hund" inte "titta, en tjockis med shorts. haha, vad fult!!!" som jag egentligen tror att de tänker. Så nu är jag stolt över mig själv, detta kommer jag göra om.

Som sagt, vi var ute i över en timma jag och Colin. När jag kom hem blev det ett träningspass och nu sitter vi på balkongen. Jag har ätit kvällsmat. Då och då hälsar några små humlor på. De tycker om min fjärilslavendel. Sprider de vidare dess frön? Solen försvinner snart över hustaket men jag ska sitta kvar en stund till. Det är lika bra att passa på!

9 dagar kvar...


Mariah Carey har fina ben. Inte för smala, inte för muskulösa.


Kommentarer
Linda:

Ett kreativt arbete är min dröm också. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill inritka mig på ännu. Det jag är mest rädd för är att fasta.. och aldrig riktigt ta sig någonstans. Svårt att förklara. Men jag antar det är därför som jag har så många bollar i luften jämt. Hur som helst. Lycka till med framtiden ;)



Nej, vi har tyvärr inte balkong. Det kan jag sakna. Och det låter jättehärligt med en sommarkväll på balkongen med sällskap.. eller laptop, what so ever ;) Däremot har vi gemensam trädgård.. som man har i privathus. Det fungerar, men jag sitter sällan här ensam.



Jag tar jättegärna en fika snart. Det vore faktiskt väldigt trevligt! :) Egentligen så har vi haft alla förutsättningar för att känna varandra väl. Men det har ju aldrig riktigt blivit av :) Så absolut! Hur ser dina dagar ut?



Ha en mysig kväll!

2009-06-22 ♥ 21:56:57
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal