Årets första dopp...

skrivet: 2009-06-29 ♥ 19:22:07

...är avklarat! Och idag var det väl perfekt att bada, är det inte den varmaste dagen hittills?! Jag körde mig och Niklas till en båthamn där man kan bada från några klippor. Medan min badkruka till pojkvän förberedde sitt dopp hann jag simma fram och tillbaka flera gånger i viken. Jag älskar att simma. Och just idag var det extra roligt eftersom hundarna stannade hemma så det bara var vi två. Det gillar jag. Det händer lite för sällan bara.


På klippan



En vattensnok gjorde oss sällskap

Bikini från H&M


En skatmamma och hennes unge hoppar omkring nedanför vår balkong just nu och letar mat. Jag, Colin och Attila tittar nyfiket på.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal