Duschdag.

skrivet: 2009-06-06 ♥ 13:44:29
Idag gick jag upp klockan nio och duschade och åt frukost. Sedan tog jag med mig våra två hundar och gick hem till mamma. Hon har det perfekta badrummet för hundduschning! Jag föste in båda hundarna samtidigt och satte på duschen. Dags att bli rena! Vi tvålade och duschade och tvålade och duschade tills jag inte orkade mer. Då var det dags att torka. Två stora, våta hundar är inte alltid så lätt att handskas med men det gick ganska bra. De blev jättefina och nu doftar de gott igen! När de vilat en stund borstade jag dem. Nu är de fina och rena. Nu kan man borra in ansiktet i pälsen igen!

ATTILA:

Attila tycker om att klia magen

Duschad och borstad

COLIN:

Tittut

Duschad och borstad


Kommentarer
Jennyh ♡:

Haha så söta =)

2009-06-06 ♥ 14:02:54
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal