I brevlådan...

skrivet: 2009-06-03 ♥ 19:01:25
Igår hittade jag en riktigt snygging i brevlådan... (bild längre ned). Och idag var jag inne på Bokhandeln lite snabbt för att hjälpa Andreas att välja ett kort och då hann jag även med att köpa en bok till mig själv! Skönhetsbibeln. Visst står det saker man redan vet om men det är roligt att ha allting samlat i en bok och det är många fina bilder och illustrationer i den och bilder på produkter som är populära nu och det kan nog vara roligt att titta på när man blir gammal!


Skönhetsbibeln av Karina Ericsson Wärn

♥  Min nya Chanelplånbok ♥


Kommentarer
Caroline:

var har du köpt plånboken?

2009-06-07 ♥ 13:07:04
blogg: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal