Jag är kär!!

skrivet: 2009-06-10 ♥ 19:04:22

...i min nya väska!

Igår hämtade jag min nyaste väska som kommit på posten, en svart Miu Miu, och idag har jag använt den för första gången och jag är kär! Eller nej, jag älskar den! Det var nog kärlek vid första ögonkastet, den är så fin och skinnet är så mjukt och detaljerna är perfekta och jag älskar fodret och facken innuti och sätten man kan bära den! Den är så fin! Jag ska använda den så ofta jag kan! Väl investerade pengar med andra ord.
Har ni någon favoritväska? Lägg upp en bild på den och skriv en kommentar till mig så kommer jag och tittar!


Kommentarer
Jennyh ♡:

var köpte du den? kostade? =) jag e också sugen på märkesväska.. men inte bestämt mig för vilken.



nej domän är inte svårt att fixa. registrera dig på loopia.se och sedan kan du köpa en där.

2009-06-10 ♥ 23:11:18
blogg: http://jennyh.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal