Jag är modig.

skrivet: 2009-06-01 ♥ 20:32:07
Idag har jag varit modig! Tycker jag själv i alla fall. Jag trodde att det var teorilektion på körskolan idag men det var tydligen slut och man kan inte ta teoriprovet innan man börjar köra eftersom både prov och uppkörning måste göras inom en tvåveckorsperiod så då hade jag inget val utan att börja övningsköra. Och killen som hjälpte mig därinne råkade vara ledig 16.05 så jag slog till utan att riktigt tänka mig för men det ska man ju inte alltid göra, speciellt inte jag för när jag börjar tänka på en sak kan det bli väldigt fel och brukar sluta med att jag går hem med en hemsk huvudvärk. Det gick faktiskt ganska bra att köra dock fast 30 minuter är inte så länge när man väl sitter där! Jonas, som jag körde med, var väldigt snäll och tålmodig mot mig och det var bra. Jag vill inte åka med någon som är sträng. Efteråt var jag så stolt över mig själv! Jag vågade ta en körlektion utan mental förberedning. Duktigt va?!

När jag kom hem hann jag med att sola lite på balkongen. Det har ju varit typ 100 grader idag och ännu varmare på balkongen men man får ju passa på nu, det ska ju regna resten av veckan. Niklas jobbade tidigt idag så vi åt kvällsmat på balkongen också. Sedan tog jag en dusch och nu har jag färgat ögonbrynen och gjort manikyr. Om jag känner mig själv blir det snart läggdags. Jag tänkte gå upp tidigt imorgon för jag har rätt mycket jobb att ta itu med. Men först ska jag plocka i ordning på köksbordet, jag har dumpat lite tidningar, reklam och några kläder jag köpte idag där. Det måste hängas upp fint!


Veckans nagellack: You rock-apulco red! från OPI.


Kommentarer
Jennyh ♥:

fin färg! =)

2009-06-02 ♥ 12:29:07
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal