Lunch i Stadsträdgården.

skrivet: 2009-06-01 ♥ 19:22:10
Idag tvingade jag Ender och Andreas att följa med mig till Mellbygatans Delikatesser och köpa mat och sedan gå till Stadsträdgården och äta den i gräset. Jag tyckte själv att det var väldigt trevligt och framförallt gott! Mellbygatan gör de godaste salladerna jag någonsin ätit! Det är ingen äcklig kall pasta eller uppdelade grönsaker, allt är perfekt blandat och det smakar supergott. Sedan gick jag på andungejakt men de gömde sig idag igen. Så himla typiskt! Ska jag behöva gå till parken varenda dag för att få ett stackars fotografi på de små dunungarna?!


Ender och Andreas

Här sitter jag med min rosa Birkin. Annars kommer hela outfiten faktiskt från H&M.
Dagens parfym: Chloé

Vi har en fin park i Lidköping

En fin bro

På väg tillbaka till jobbet


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal