På bättringsvägen

skrivet: 2009-06-17 ♥ 19:39:38
Äntligen! Jag har varit så trött och slö men nu känner jag mig som vanligt igen. Jag har tränat riktigt hårt i två timmar i eftermiddag och dessutom jobbat över en timma. Så nu är jag glad. Riktigt glad. Vädret och värmen har nog gjort sitt idag också. Vi behöver sol nu, Gud eller vem det nu är som bestämmer! Mycket sol. Vi fryser i Sverige. Nu är det vår tur!

Jag har varit så orolig över att jag inte ska få några jordgubbar på fredag så inatt drömde jag om det. Jag vaknade alldeles skräckslagen. Jobbigt. För att lugna mig själv ska jag be Niklas köpa två liter imorgon så vi har dem ifall det är alldeles slut när jag kommer fram till torget på fredag morgon. Inte för att jag känner för att ge mig ut på morgonen på min lediga dag men vad gör man inte för lite bär...

Frågorna jag lovade att lägga ut idag kommer imorgon istället, de är kvar på jobbdatorn så ni får hålla till tåls en dag till! Hoppas det går bra.

Har ni gjort något roligt idag?


Jag har midsommar-färger på jobbet för tillfället!


Kommentarer
Rebecca:

Sv: Mina favoriter är nog Chuck och Blair ;)

2009-06-18 ♥ 12:18:22
blogg: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Linda:

Ja, jag är stormförtjust i gamla engelska deckare. Att Morden i Midsomer börjar nästa vecka är sommarens julafton för mig ;) Hehe.



Ja, det råder verkligen midsommar och jordgubbshysteri i stan. Jag har bojkottat det sistnämnda. Men hoppas du får tag på dina!

Det är verkligen härligt med ett litet ställe att åka till. Eget hus vore jättemysigt men det får bli ett framtida projekt.



Hur har du det annars? Jag vet att du jobbar men.. vart? :) Jag vet att du bor nånstans vid M-lund. Trivs ni? Vad vore livet utan skvallermammor ;)



Hoppas ni får en jättemysig midsommar och njut av den lediga dagen.



2009-06-18 ♥ 13:59:28
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal