Shopping

skrivet: 2009-06-28 ♥ 18:51:46
Här kommer bilder på allt jag shoppade i fredags. Jag hade glömt att H&M var så billigt. Det är ju perfekt att handla linnen för 49.90 därinne, man kanske inte använder dem på fest men på jobbet och till vardags är det ju hur bra som helst. Jag hittade två par shorts och ett lila linne och sammanlagt kostade det bara 245,90:-. Det tyckte jag var bra. Jag vill ju inte handla upp min semesterkassa innan semestern ens har börjat...


Svarta och vita shorts från H&M. Jag köpte även ett lila linne där som jag glömde fotografera.

Mjukt, svalkande linne från att. (Åhléns) Så fint till de vita shortsen!

Två toppar från 365 Sunshine (MQ) med spetsärm. Så söta!

Minihanddukar till ansiktet och några ansiktsmasker.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal