090330

skrivet: 2009-03-30 ♥ 12:50:50
Idag är jag på bra humör även fast jag är trött efter omställningen till sommartid. Jag har en rolig vecka att se fram emot med alldeles lagom mycket planering.

Måndag: Akupunktur hos min sjukgymnast, mys i soffan till One tree hill och Gossip Girl.

Tisdag: Inget planerat ännu. (Träna)

Onsdag: Inget planerat ännu. (Träna)

Torsdag: Städa lägenheten. (+ kanske träna)

Fredag: Sluta tidigt på jobbet. Äta på restaurang på kvällen.

Lördag: Shopping i Göteborg.

Söndag: Inget planerat ännu.






Fin soluppgång i morses, va?


Kommentarer
Camilla:

Hoppas den positiva veckan består. Vilka vackra bilder du tagit. En bra start på dagen med en så fin soluppgång. Kram till den finaste av döttrar:)

2009-03-30 ♥ 16:10:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal