Äntligen hemma.

skrivet: 2009-03-27 ♥ 21:14:10
Vilken lång dag! Först snöstorm och jobb (där jag skar ett jättedjupt sår i lillfingertoppen med en bunt papper), sedan mathandling (affären var full med tanter som stod och pratade överallt så man inte kom fram någonstans) och mat, sedan sminkning (hur kul är det att sminka sig när man bara vill tvätta av sig allt och gosa ner sig i soffan?) och poker. Nu är jag äntligen hemma. Det gick dåligt med pokern, jag fick inga bra kort alls! Och dumma Robban som körde ut mig. Jag ska allt se till att ta mitt körkort före dig! Nu ska jag plocka fram min outfit för imorgon, jag ska jobba lite extra så jag måste upp tidigt dessutom. Det får bli svart pennkjol, svartvitrandig tröja med en liten rosett i urringningen och vanliga svarta pumps i mocka. Smycken väljer jag imorgon, jag orkar inte nu! Ni får se bilder imorgon.

Nu när jag har klagat av mig lite kan jag tala om att jag hunnit köpa en sak idag också (det är alltså positivt). Jag tänkte lägga ut bilder samt recension imorgon då jag har använt den två gånger. Jag kan avslöja att den har en kontakt.

Nu ska jag äta något! Jag är jättehungrig. (Som vanligt.)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal