En tråkig måndag blev en bra måndag!

skrivet: 2009-03-16 ♥ 19:59:34
Idag har varit en sådan där tråkig måndag då allt är jobbigt och tråkigt och man bara vill åka hem och lägga sig i sängen igen och sova tills det blir helg. Men när jag kom hem på eftermiddagen hade jag fått ett paket i brevlådan - en bok från WWF som jag fick för att jag värvat en isbjörnsfadder. Den heter "VIndar från Arktis" och är fylld med vackra bilder på djuren och naturen som finns där. Tänk att få åka dit och se en riktig isbjörn. Jag blev jätteglad över denna överraskning. Sedan myste jag ner mig i soffan med lite kvällsmat och såg på mina favoritsöndagstv-serier One tree hill och Gossip Girl som jag spelat in. Jag passade på att göra manikyr också så nu känner jag mig lite gladare och mer redo för resten av arbetsveckan.


Min fina bok och mina fina naglar.
Veckans färg: An affair in Red Square från OPI



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal