Färdigjobbat.

skrivet: 2009-03-24 ♥ 17:26:26
Nu känns det som att jag har jobbat klart för idag. Först vanliga jobbpasset på 8 timmar, sedan en långpromenad med Colin och efter det en timmas träningspass. Nu vill jag vila och äta! Jag har knappt ens hunnit tänka på blogginlägg idag för jag har haft fullt upp hela tiden. Det enda jag ska göra nu efter jag har duschat är att stryka lite. Efter det ska jag sätta mig framför tv:n och titta på Project Runway och äta kvällsmat. Förhoppningsvis hinner jag lägga ut något mer inlägg innan jag somnar! Jag måste ju packa lite också kom jag på, jag ska till mamma imorgon direkt efter jobbet och sova över där. Som tur är behöver jag inte ha med mig så mycket. Tandkräm och sådant finns ju redan där.


Jag har en leksugen hund här hemma också!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal