God morgon, lördag.

skrivet: 2009-03-14 ♥ 08:33:36
Hej allihop!

Just nu håller jag på att sminka mig. Jag ska rycka in lite på mitt förra jobb, Lidköpings bästa och enda riktiga, privatägda parfymeri. Det ska bli roligt! Jag sminkar mig bara "riktigt" när jag ska jobba där eller om jag ska på fest. Det är roligare så!  Jag lägger upp dagens smink när jag kommer hem så ni får se och även lite smink- och hudvårdstips. Jag ska nämligen fylla på mitt badrumsskåp med lite saker. Varför tar alltid allting slut på samma gång?!

Senare ikväll har jag något riktigt stort på gång men jag vill inte avslöja för mycket ännu. Ni får komma tillbaks lite senare med andra ord.
Hej då så länge.


Kommentarer
Thomas:

Cliffhanger på hög nivå ,jag kommer o trycka på uppdateraknappen hela kvällen

2009-03-14 ♥ 12:12:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal