Hala Madrid.

skrivet: 2009-03-14 ♥ 23:22:57
Just nu spelar Real Madrid bortamatch mot Athletic Bilbao. Det är en riktigt oschysst match. Casillas har blivit omkullputt en gång och flera gula kort har delats ut! Athletic Bilbao försöker filma sig till straffar också. Det är riktigt fult tycker jag. Bara för att de är så dåliga.. Real leder med 4-2 just nu vilket jag tycker är bra, jag gillar inte när fuskare vinner. Fast det är mycket roligare att se en hetsig match där det händer massa saker hela tiden. Den här matchen saknar nog bra en straff, den har redan haft gula kort, ett rött kort (om jag inte såg fel), ett självmål, 5 riktiga mål och slagsmål!

Nu ska jag borsta tänderna och mysa ner mig i sängen med Colin och se färdigt på matchen. Imorgon kommer ett inlägg om Melodifestivalen.
God natt!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal