Jag vill ha en kattunge!!

skrivet: 2009-03-13 ♥ 09:00:36



Kommentarer
Camilla:

Så du skulle vilja ha en kattunge? Är säker på att det vill hundarna Attila och Colin också:) Söt till max är den lille iaf.

2009-03-13 ♥ 09:22:39
pernilla:

hej hej.

skönt med jobb, jag är aställd på 75% på mcdonalds i skara, men är tjänstledig just nu och ska vara mamma ledig från juni till december, sedan blir det plugg igen. jag läser till lärare, men jag plockar ihop utbildningen själv, vill inte gå färdiutbildning då man missar såmkt av det du bör kunna .. aja.. läser pedagogik just nu men ja fattar INGENTING =) har omtentaen nu om 2 v, är snart färdig men ska kika igenom ordentligt. Ochså läser jag matte förårskurs 1-3 den kursen är riktgi rolig =) ha d gott.

2009-03-13 ♥ 17:11:28
blogg: http://lifeaspernilla.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal