Lördag!

skrivet: 2009-03-21 ♥ 08:35:51
Äntligen ledig. Det blev rätt sent igår och jag måste nog erkänna att jag aldrig piggnade till men man kan väl ha roligt för det! Först spelade vi Bezzerwizzer, då vann jag (och Niklas), vi var i samma lag men det var mest jag som svarade rätt. Sedan spelade vi TP, då vann Michel och jag kom tvåa tätt efter. Det var en rolig kväll men jag tog tyvärr inga bilder eftersom kameran var på laddning.

Nu har jag precis vaknat och ska ta ett bad! Jag har hällt i ett härligt pulver som gjort vattnet alldeles gult och ska balansera mitt humör och göra mig gladare. Efter det ska vi ta en lång och stor frukost! Efter det har vi massa roliga saker på gång. Jag bloggar under dagen!

Hej då så länge.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal