Många saker på mitt fredagsschema.

skrivet: 2009-03-06 ♥ 16:21:11
Jag känner mig stressad! Jag behöver göra massa saker idag för att kunna ha en lugn dag imorgon och på söndag ska jag till min mamma och sova över där och då har jag ingen tid att greja hemma. Jag behöver stryka, göra manikyr, se på Desperate Housewives som jag spelat in, jobba in 1,5 timma som jag flexade förut och övningsköra lite. Jag tror att jag ska börja med att göra manikyr och se på Desperate Housewives! Det verkar roligare än att stryka och jobba. Eller hur?!



Kommentarer
Thomas:

Ett bra val låter det som ,alltid bäst o börja med dom roliga sakerna så kanske man hunnit glömma det andra sen.

Köper alltid strykfritt här ;) så blir det mycket tid över för manikyr och desperate housewifes

2009-03-06 ♥ 17:19:52
Camilla:

Oj, verkar som du har ett arbetspass till att utföra. Vad ska du övningsköra i? Lite nyfiken.

2009-03-06 ♥ 17:23:59
Sara:

svar camilla: jag övningskörde i vår ford explorer!



svar thomas: ja, det var ett bra val, jag hann inte med de tråkiga sakerna!

2009-03-06 ♥ 20:46:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal