Mariah Careys nya hus?

skrivet: 2009-03-20 ♥ 12:22:26
Jag läste att Mariah Carey vad spekulant på ett hus idag i Aftonbladet. Gissa om jag blev avundsjuk när jag fick se bilden. Det är ju mitt drömhus! Tänk om man hade 1 miljard så man kunde köpa det. Tänk vad fint man skulle kunna göra i alla rum och ha en liten örtträdgård på baksidan, ett litet land, ett växthus, en stor pool, en egen park kanske till och med. Jag kan nog hitta på hur många saker som helst som jag skulle kunna göra med detta huset. Vill ha!


Fleur de Lys
Bild lånad från Aftonbladet


Kommentarer
Anonym:

Det va ju ett sött litet hus. Köp ett sånt å så kan jag få hyra ett rum eller två:)

2009-03-20 ♥ 16:22:25
Sara:

svar: om du är min mamma så kan du få hyra ett rum!

2009-03-20 ♥ 17:11:00
blogg: http://smuls.blogg.se/
Camilla:

Ja det är din mamma. Mitt namn försvann av nån anledning. Snällt att jag får hänga på.

2009-03-21 ♥ 10:18:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal