Mathandling och myskväll.

skrivet: 2009-03-19 ♥ 18:32:16
Nu har vi precis varit och handlat mat. Det är roligt tycker jag för det finns alltid något skoj att stoppa i korgen som man egentligen inte behöver. Det är sådana köp som gör en shopoholic glad. Vi brukar alltid åka och handla på fredagar annars men nu slipper vi det imorgon och kan göra andra saker istället, det är bra! Jag hittade bland annat en låda med världens godaste chokladbollar/havrebollar/negerbollar (eller vad det nu heter.. jag tycker inte att neger är ett skällsord och därför kan man kalla det negerboll, jag menar ingenting illa till mörkhyade när jag säger så!) som jag ska bjuda Ender och Andreas på imorgon på jobbet. Nu ska jag duscha och Niklas ska åka och hämta kinamat. Jag har beställt min älsklingsrätt (på den restaurangen) stekt ris med kyckling. Det ska bli jättegott!


Svart mjölkpaket. Ni ska väl vara med och släcka alla lampor den 28:e?


God juice till lördagsfrukosten


Havrebollar från Gamlestans Bageri. Världens godaste!


Jag hittade denna söta korg med en höna, en kyckling och en kyckling i ett ägg att sätta i mitt gräs. Det är kanske inte påsk än men snart.


Jag fick låna Niklas Djurgårdskeps.


Niklas tog denna bild och tyckte den var fin så jag får väl lägga ut den. Naglarna matchar ju rätt fint till min tröja...


Sara: Det här salladshuvudet ser ut som en atombomb.
Niklas: Ler och fortsätter plocka tomater.


 


Kommentarer
Anonym:

Vi skulle väl ha tomater. Eller

2009-03-19 ♥ 21:17:53
Sara:

svar: ja, det skulle vi!

2009-03-20 ♥ 08:50:23
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal