Ny kjol.

skrivet: 2009-03-17 ♥ 19:50:31
Jag har precis beställt denna söta kjol från Nelly.se tillsammans med lite andra saker. Den kommer att bli jättefin i vår med en färgglad topp och ett par höga klackar! Undrar hur lång tid det tar innan den blir levererad.



Jag vet att klockan inte ens är 20.00 men jag ska lägga mig i sängen och läsa i min bok De Välvilliga tills jag somnar. Den är så bra just nu och jag hinner bara läsa på kvällen innan jag sover så nu när jag har tid ska jag passa på. Om ni gillar historieböcker om andra världskriget rekommenderar jag denna! Och ni får inte vara för känsliga, den är ganska rättfram om man säger så.

God natt!


 


Kommentarer
Thomas:

Mycket bra bok ,även om jag bara hunnit 100 sidor in i den ,det värsta är att man måste köra styrketräning för att orka hålla i boken jag fasar för när jag hunnit halvvägs då kommer den att bli omöjlig att orka läsa i sängen iallfall

2009-03-18 ♥ 08:02:14
pernilla:

hej hej..

ja lidköping är riktigt mysigt, men patrik är härifrån och vi har familjen här och jag har jobbet, och patrik sin fotboll. men vi bor på skaraberg så inte riktigt skara =) och vi vill till förorten, =) axvall eller skara. Läste om dina hus drömmar, inte dåliga dem, satsa vet ja!! Jg vill bo på landet och ha hund kennel o lite hästar. Men Patrik vill inte det så länge barnen bor hemma, så vi har väl "kompromissat" När vi flyttar till hus får jag skaffa 2 hundar till =) så blir en liten kennel med tid över för familjen. Men det blir då kleinspitz storleken på den har en mittelspitz och en vit schäfer nu. Ja ja, vad gör pojken din för nått då?? umgås du med erik nått fortf? kramar

2009-03-18 ♥ 09:16:15
blogg: http://lifeaspernilla.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal