Tv-spel.

skrivet: 2009-03-13 ♥ 22:30:09
Jag älskar att spela tv-spel, det är så roligt! Min första konsol var Nintendo 8-bitars. Sedan köpte jag Nintendo 64, Nintendo GameCube och nu har vi en Xbox 360. Mitt favoritspel till den är Call of Duty annars tycker jag om spel som Super Mario där man går omkring i olika söta banor och gör uppdrag. Det finns inte något sådant spel till Xbox direkt så det får bli krig ikväll. Det bästa vapnet är STG 44. Och det allra bästa är att jag har den finaste handkontrollen. Jag har fått den av Niklas och jag spelar extra bra med den. Jag tror ni förstår varför...




Den är rosa!!


Kommentarer
Thomas:

Lägg till donthomasso66 på xbox liven så ska du få dej en omgång i cod ;) jäkla kul spel håller med

2009-03-14 ♥ 12:05:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal