Vilken rolig dag!

skrivet: 2009-03-28 ♥ 16:31:51

Jag har faktiskt haft en jätterolig dag idag (hittills). Jag har jobbat och jag kom på att jag har ju faktiskt världens bästa jobb (nu för tiden extrajobb)! Jag kan shoppa hur mycket jag vill på arbetstid! Och idag var inget undantag. Det hade kommit in så fina nagellack. Jag hade beställt två stycken som hade kommit men det gick ju inte att motstå dessa snyggingar! Ett ceriset med glitter och ett överlack i rosa med glitter och små rosa hjärtan! Hur fint som helst. Jag lägger in lite bilder på dem efter jag har ätit. Niklas har valt middag idag, det blir smörgåstårta. Inte den mest nyttigaste maträtten kanske (om man ens kan kalla det maträtt) men man måste kompromissa i ett förhållande och idag får han bestämma att vi ska äta smörgåstårta! 


Tröja från 365 Sunshine, kjol från Stockholm och skor från ILoveLipstick


Kommentarer
Camilla:

Vad fin du är!!

2009-03-28 ♥ 19:22:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal