Vill ha!

skrivet: 2009-03-22 ♥ 18:49:12
Jag älskar rosa, min favoritfärg är gul, men rosa är den färgen man vill att alla saker ska vara i. Dator, mobiltelefon, väska, skor, diadem, läppglans - ja, allt! Och nu är det så att jag ruvar på en idé. Jag kan inte bestämma mig för jag är både för och emot. Återigen - jag älskar rosa, men ska man verkligen betala extra bara för att få något rosa? Jag har hittat världens finaste dator från Sony. Det finns såklart en tillhörande mus i samma färg. Priset är inget problem, frågan är ska jag betala för något jag kan få billigare fast i en annan färg? Är det verkligen viktigt att ha denna söta, underbara, rosa dator? Mitt hjärta säger ja. Vad tycker ni?
Jag funderar på en ny mobil också, rosa såklart. Jag har redan en rosa men det vore kul att byta kanske.




Så himla fin!

Rosa mus


Sony Ericsson w595i

Kommentarer
Anonym:

färgen spelar väl ingen roll

2009-03-22 ♥ 18:53:31
Anonym:

Jag är lika fjantig ,tycker själv datorn blir dubbelt så bra om den är svart istället för grå som dom var förr ,gå du efter färg även om det kostar några hundringar extra ,annars ångrar du dej bara sen

2009-03-22 ♥ 19:38:24
Anonym:

Köp dig du en Mac istället... Slipper du virus och massa skumma saker som Niklas får hem :D

2009-03-22 ♥ 20:39:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal