090507

skrivet: 2009-05-07 ♥ 20:10:14

Jag är jättetrött och Colin vill leka... Han har ju fått en 90 minuters promenad, räcker inte det? Jag har haft en ganska rolig dag på jobbet idag förutom att jag fick veta en sak på förmiddagen som gjorde mig arg och besviken men jag lugnade ner mig sedan. Jag, Ender och Lena åkte till stan för att köpa en present till Camilla som fyllde år, Det var roligt! Ender sade en sak som stämde väldigt bra in på mig, vi var inne i en blomsteraffär och jag var såklart förundrad över alla fina blommor och söta dekorationer, krukor och allt annat fint som finns i en sådan affär. Vi skulle köpa en röd ros och jag ville ha med en kvist eller ett blad och när jag inte fick det så ville jag ju köpa fler saker naturligtvis. Är jag i en affär så ska det handlas... När jag kom ut sade Ender "You don't know when to stop.". Och det stämmer faktiskt! Jag vet inte när jag ska sluta och jag vet inte när det är nog, jag vill bara handla och handla tills pengarna tar slut. Har man ett problem då? Ender tyckte det. Tur att han var med idag så jag kunde komma till insikt. Sedan är ju frågan om jag kommer att försöka ändra mitt beteende eller fortsätta köpa fina saker. Vad är roligast liksom?

Nu är det dags att sova. Imorgon klockan 18.00 ska jag få träffa Niklas för första gången sedan i måndags. Jag blir lite less på att aldrig ses. Dumma ledarskapsutbildning i Lundsbrunn.


Kommentarer
Camilla:

Oj vad vi så flitiga. En 90-minuters promenad. Bra för å va mej...tack vare dej. Tack mitt hjärta :)

2009-05-07 ♥ 20:57:52
Sara:

svar: jag vet inte om det tog så lång tid men det brukar göra det när vi går till skogen och om du är med så tar det nog ännu längre tid eftersom vi går långsammare!!

2009-05-08 ♥ 05:57:31
blogg: http://smuls.blogg.se/
Camilla:

Hmm..det vad menas?? Långsam gammal mamma i släptåg! Eller? ;)

2009-05-08 ♥ 09:31:54
Sara:

svar: nej hihi, vi talar ju med varandra och så. då går man saktare helt enkelt. :D

2009-05-08 ♥ 13:42:24
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal