090508

skrivet: 2009-05-09 ♥ 08:00:09
Idag gick jag upp klockan 5.00 och var på jobbet 5:40. När jag kom hem efter nästan 9 timmar cyklade jag till spåret och sprang/gick två varv. När jag hade duschat och jag och Niklas var påväg till affären var jag så trött att jag nästan somnade. I kön lutade jag huvudet mot Lambi toalettpapper, det är verkligen mjukt att sova mot precis som i reklamen! När jag hade vilat en liten stund hemma läste jag ELLE som låg i min brevlåda när jag kom hem. Åh, vad mycket fina saker jag såg i den! Skor, bikinisar, smink.... Vill köpa!!!! Nästa helg är vi ju hellediga, då blir det sannerligen shopping! Jag är så sugen just nu. Vi har tittat lite på Generation Kill nu på kvällen. Det var både bra och dåligt. Jag tål inte att höra att de ska skjuta hundarna och andra djur och när de talar illa om de civila och deras familjer och det svärs och sägs könsord i varenda mening. Jag brukade tycka om soldater men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om dem. Jag vet att alla inte är djurplågande pedofil-mansgrisar men många är det och många blir det efter sin tjänstgöring. Och jag gillar det inte. De borde inte få någon ersättning eller någon form av stöd efteråt när de beter sig på det sättet. In i militärfängelset med er.

Nu ska ni få se mina luftgevärsresultat från några år tillbaks. Jag tänkte bara visa att jag är bäst i det efter att ha kastat dart utanför tavlan tidigare idag:







Vad tycks?

ELLE - Världens bästa tidning

Inlägget är från 2009-05-08 men kunde inte läggas ut då på grund av internetproblem.

Kommentarer
Mia:

Har du glömt att det är Älvaslaget nästa lördag? Niklas ska väl vara med och spela.

2009-05-09 ♥ 08:59:10
blogg: http://pratkvarnenmiis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal