090517

skrivet: 2009-05-17 ♥ 20:03:04
När Niklas hade åkt och jobbat grejade jag ute på balkongen och gjorde i ordning alla blomkrukor och gjorde fint på vårt lilla bord. Sedan kom mamma på besök. Vi såg på en film tillsammans och gick en promenad med Colin och Attila. Nu ser jag på Gossip Girl och försöker lära mig alla vägmärken på datorn. Imorgon är det ju dags för körteori igen och jag har inte läst något sedan i onsdags. Jag får titta lite i boken när jag gått och lagt mig. Jag har lessnat lite på att gå dit varje måndag och onsdag, inte för att jag inte vill lära mig köra bil utan för att det är jobbigt att gå dit efter en 8 timmars arbetsdag. Som tur är är det bara fyra gånger kvar.

Nu ska jag borsta tänderna och plocka ihop alla saker inför imorgon. Jag ska på ett möte på eftermiddagen och så har jag massa jobb kvar från denna veckan som jag måste göra klart. Men jag ska ta en sak i taget så går det säkert bra.


Det blev en vanlig vit hylla. Vad tycks?

Min planteringsbänk där vi har tomatplantor, fjärilslavendel, primulor, förgätmigej, sallat och murgröna.

Bordet på balkongen. Grönt ljus från Granngården och en nyplockad maskrosbukett.


Kommentarer
Jennyh:

jaa men hit kan du ju åka när som helst, billigt med ryan air =)

2009-05-17 ♥ 20:29:43
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal