090523

skrivet: 2009-05-23 ♥ 17:44:22

Hej!

Idag har jag varit framme på stan och köpt blommor och jobbat lite i affären. Jag sålde lite parfym och annat smått och gott och beundrade Diors nyaste ögonskuggor som kommit i fyra olika paletter. När jag kom hem planterade jag lite i krukor och solade på balkongen. Men helt plötsligt ville jag ut och röra på mig så jag tog på mig träningskläderna och sprang min runda. Nu har vi ätit jättegod grillad lax med färskpotatis och sås. Mums. Niklas är världens bästa kock. Allt han har lagat har varit jättegott och det tycker jag är bra. Nu ska jag sätta mig och jobba en stund medan han sover inför sitt nattpass på jobbet. Jag kan ju lika gärna passa på att arbeta då så slipper jag det imorgon och kan sola hela dagen istället!


En liten bild på min collie. Visst passar han i den färgen?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal