090526

skrivet: 2009-05-26 ♥ 19:27:16
Jag sitter i soffan och tittar på Marie Antoinette med Kirsten Dunst, den är ganska bra men lite speciell. Kläderna och frisyrerna är så fina. Idag har jag varit och klippt mig och hos min sjukgymnast. Jag avslutade med henne idag för det känns inte som att det hjälper och jag blir irriterad varje gång jag ser henne. Hon ställer så dumma frågor. Precis som att jag kan sitta på jobbet och låta rumpan och fötterna komma ner mot underlaget, det har man liksom inte tid med! Jag ska prova en annan metod istället! Men vad talar jag inte om ännu. Jag och mamma och Colin hann med en promenad idag också, i regnet dessutom.

Nu ska jag se klart på filmen!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal