Bilkörning med turbo.

skrivet: 2009-05-01 ♥ 16:42:04
Efter jag hade kommit ur min nedstämdhet på förmiddagen åkte vi och fikade framme på stan. Men vi stannade inte för länge för första maj-orkestern och alla demonstranter började samla sig på torget. Jag trodde de skulle vara klara vid 13.00 men så var inte fallet. Vi flydde mot bilen. Sedan övningskörde jag med manuell växellåda i svärmors Ford Probe med turbo. Det gick över förväntan. Jag var uppe på fyrans växel och till och med femman (fast det var av misstag). Det var jätteroligt! När vi kom hem satte vi oss på balkongen och solade. De är nog 40 grader där just nu men ute är det kallt i vinden. Då föredrar jag balkongen faktiskt.

Nu ska vi göra iordning oss och gå till Niklas mamma och äta lax. Jag är superhungrig! Richard, Mia, Ludde och Jesper kommer också. Det ska bli trevligt. (Richard är Niklas bror för er som inte vet).






Jag fick köra själv i bilen. :)


Kommentarer
petter:

ooohh en probe! Grym bil det!



Tack för alla +! Kommer säkert nya filmer imorrn!! ;)

2009-05-02 ♥ 02:39:51
blogg: http://pttr.blogg.se/
petter:

Aldrig kört någon tyvärr! Men dom är coola ändå ;)



Ingen risk att jag sover bort dagen när jag tydligen har världens hurtigaste syrra ( bos hos henne några dagar) som väcker mig tidigt :p

2009-05-02 ♥ 13:02:46
blogg: http://pttr.blogg.se/
petter:

Men det är bra, hade en hurtig flickvän för nåt år sedan, som ville upp typ 7!! Jobbigt, men känns ändå bra när man väl är uppe! Nu ska jag äta bakismat, tjo!

2009-05-02 ♥ 13:55:40
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal