El Clasíco!

skrivet: 2009-05-02 ♥ 19:11:18

Ikväll 19.55 börjar El Clasíco. För er som inte vet är det när Real Madrid och Barcelona möts i ligaspelet (vi pratar fotboll). Det händer två gånger om året och är alltid lika spännande. Vi har köpt fotbollschips och dip och en coca-cola som vi ska festa på till matchen. Jag har spelat 50 kronor på mina älsklingar. Jag tror att de kommer vinna mot Barca med 3-1. Bara inte Ramos blir skadad eller utvisad ska de nog klara sig. Eller om Ramos får vara mittback, det är inte heller bra för det offensiva spelet. Jag har dammsugit nu på kvällen också, det får inte vara några störande moment (dammråttor och smuts) när jag ska se på fotboll. Vad det ska bli roligt!
HALA MADRID!

Ps. Jag har vunnit 16 kronor på Stryktipset idag. :)


Här sitter de allihop!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal