Färdigjobbat för idag!

skrivet: 2009-05-21 ♥ 21:54:24
När man nästan somnar framför datorn vet man att det är dags att sluta. Jag har hunnit med massa jobb idag, det känns väldigt bra och även om jag inte är klar så har jag jobbat undan en hel del. Vill jag så kan jag ju fortsätta lite på söndag. Om vädret tillåter vill säga.

Imorgon ser jag verkligen fram emot att vakna. Niklas föreslog att vi skulle greja med mina balkonglådor och andra blomkrukor jag har och sätta upp dem fint och åka till Lidens Blommor och Trädgård och handla blommor, plantera och kanske köpa lite nya utemöbler. Det lät väldigt roligt!


Jag gjorde frallor förut med vår egna sallat! Visst ser den god och krispig ut?

På med locket och in i munnen!

Jag har hunnit med att måla naglarna också, snälla Niklas kan du diska imorgon?
Färg: I'm In-dia mood for love (OPI)


Kommentarer
niklas:

suck. jag får väl göra det då. men inte frivilligt

2009-05-22 ♥ 15:15:05
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal