Jag är bäst!

skrivet: 2009-05-31 ♥ 10:34:47
Jag har haft världens bästa morgon. För det första så sov jag länge (till typ 8.49, det händer ungefär 5 gånger per år). Och det första jag tänkte på när jag vaknade var att jag ville ut och jogga. Jag har inte tränat sedan i måndags och det känns verkligen i kroppen, den behöver ut och röra på sig. Så jag tog på mig mina träningskläder, bland annat mitt nya linne, och gick ut och joggade HELA joggingrundan. Det var första gången jag orkat det. Jag blev så glad och stolt över mig själv för jag trodde nog aldrig att jag skulle orka det. Jag har sprungit ca 90% av den en gång förut men då har jag stannat och gått en liten bit och sedan fortsatt springa. Det tog lite mindre än två månader att träna upp min kropp till att springa den sträckan från att aldrig förr ha sprungit ens knappt en meter. Det tycker jag är riktigt bra gjort så nu känner mig bäst i hela världen. Hur som helst, när jag kommit in och stretchat och duschat så satte vi oss på balkongen och åt frukost. Det var riktigt härligt. Vi har inte sol på vår balkong förrän 11.30 så det var svalt och alldeles tyst och lugnt att sitta där. Nu har jag satt mig precis i yttersta kanten så jag får lite sol på ansiktet och ena armen. Jag älskar sommaren!

Kl 14.30 kommer min mamma hem till mig. Jag har bjudit hem henne för att fira mors dag. Jag ska ut och köpa lite gottigt att bjuda på om en stund. Presenten är redan klar. Vad ska ni ge era mammor idag?


Frukost på balkongen

Vår goda frukost. Tekakorna med grönsaker på är mina. De var supergoda!

Attila var också med vid det lilla bordet


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal