Marängsviss!

skrivet: 2009-05-29 ♥ 19:48:07
Min eftermiddag blev inte riktigt som jag planerat. När jag kom hem med Colin var jag trött, stressad och lite irriterad och bestämde mig för att inte cykla till spåret. Istället kastade jag till Niklas en tröja (han satt på balkongen och solade) och beordrade honom att köra oss till McDonalds och köpa McFlurry Marängsviss. Han tyckte såklart att det var en jättebra idé. Och hur god var den inte! Om ni inte testat: GÖR DET! Den var så god att jag nästan köpte en till. När vi kom hem solade jag lite på balkongen och tog det lugnt. Nu ska vi snart inleda vår myskväll med film och grönsaker med dip. Jag kommer garanterat att somna innan filmen är slut men förhoppningsvis gör det ingenting. Jag är värd det efter en jobbig arbetsvecka med månadsslut dessutom!


Världens godaste McFlurry!

Attila tyckte också att glassen var god!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal