Shopping gör mig trött.

skrivet: 2009-05-22 ♥ 16:25:42
Nu har vi varit ute och åkt sedan kl. 10.00 i morses. Det är väldigt jobbigt när man tänker efter. Jag har inte gått så mycket i affärer men vi har ändå lyckats hålla oss sysselsatta i flera timmar (?). Jag hittade ett jättesött baby doll-linne på MQ men det hade en konstig dragkedja i ryggen och det blev lite för hårt intryck eftersom resten av linnet var så sött. Det var synd! Sedan hittade Niklas en rosa jacka till mig men den var för liten över höften. Typiskt att min tjockhet alltid ska ställa till det för mig. Hur som helst, jag fick köpt lite pelargoner till mina balkonglådor men som vanligt kände jag mig inte alls nöjd när jag gick ur affären. Och när jag kom hem kom jag på att jag inte hade någon jord att plantera i. Så det får vi köpa imorgon. Jag köper en speciell jord på Granngården så det är ju inte bara att cykla iväg till affären heller...
 Förresten! Jag körde bilen fram till stan idag och upp på Åhléns-taket och sedan ner igen (det fanns inga parkeringar) och sedan bort till De la Gardieskolan och parkerade. Gissa om jag var nervös, det var liksom fullt med trafik överallt på grund av att det är marknad i Lidköping idag. Men det gick bra. Jag är bäst!

Nu sitter Niklas och spelar UFC, ett tv-spel där man boxas och slåss med olika gubbar. Jag är inte så mycket för närstrider, det är roligare att skjuta på avstånd. Eller vad tycker ni?

Här kommer lite bilder från min dag:

Niklas köpte denna söta lilla dricka när vi åt frukost. Visst är den söt?

Vid Hjertberg visades olika hönor och tuppar. Jag var ju bara tvungen att fotografera.

En liten kyckling av något slag.

En stor tupp

Idag har jag en vit rosett i håret.

Puss på Colin.
(Det är min lilla hårtofs som jag berättade om för några dagar sedan som sticker upp på två ställen uppe på huvudet.)

Alla blommor jag köpte

Provisoriskt uppställda i balkonglådan, kan det bli bra tror ni?


Kommentarer
Jennie:

Så fin den vita rosetten var :)

2009-05-22 ♥ 18:02:17
blogg: http://unreal.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal