Typiskt.

skrivet: 2009-05-02 ♥ 22:38:32
Så förlorar marängerna... Riktigt typiskt. Barcelona spelade väldigt bra. Jag vet inte riktigt vad Real höll på med egentligen men man får faktiskt ha en dålig matchdag. Det är kanske inte så bra att ha den just en match som denna bara men vad gör man. Jag vet att Real är bäst ändå och jag är inte ett sådant där halv-fan som går hem mitt i matchen bara för att Real ligger under. Man måste stötta sin klubb. Ramos fick i alla fall göra ett mål och ett jättefint inlägg som ledde till mål. Synd att de plockade ut honom så tidigt. När Ramos går av planen är liksom matchen förlorad och ni som tittade såg väl vad som hände kort därefter... Hoppas nye tränaren lärde sig av detta. Annars är jag frivillig att hjälpa till nästa gång. Det var förresten inte bara Ramos byte som var konstigt. Alla tre bytena var under all kritik. Varför satt Drenthe fortfarande på bänken när matchen var slut till exempel?! Jaja. Ligan är inte vunnen än. Barcelona kan faktiskt förlora alla kommande matcher och Real kan vinna alla sina. De kan fortfarande bli ligamästare!


Kommentarer
sofia:

ja visst är den härlig :) snygg är han också ;>

2009-05-03 ♥ 07:27:58
blogg: http://mecho.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal