Vad ger dig energi?

skrivet: 2009-05-10 ♥ 19:59:33

Idag har jag varit hemma och bara tagit det lugnt och gjort det jag känt för. Det var rätt längesedan jag hade en sådan dag och därför hoppas jag att jag ska ha massa bra energi att starta nästa vecka med imorgon. Jag har som vanligt fullt upp men förhoppningsvis ska jag kunna vara på bra humör även om jag blir trött. Jag gör sällan saker som ger mig energi och jag måste bli mycket bättre på det. När jag kommer hem från jobbet är det träning som gäller, sedan dusch och lite tv och sedan dags att sova. Jag hinner aldrig fylla på mitt batteri. Men idag har jag gjort det jag kunnat och det känns bra.

Saker som gör mig glad och ger mig energi: Ta hand om mig själv (manikyr, pedikyr, ansiktsmask, bada), läsa en tidning med fina bilder som ger mig inspiration, leka med mina hundar, träffa Niklas och prata med min mamma.


Jag läser ELLE och Colin ligger bredvid. Mysigt!
(Bild tagen igår kväll)


Kommentarer
elizabeth:

sv: haha jasså! härlig start på morgonen! (y)

2009-05-11 ♥ 14:32:16
blogg: http://elizabethnielsen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal