Vägmärken.

skrivet: 2009-05-05 ♥ 20:10:12
Jag har ätit kvällsmat och tittat på vägmärken ikväll. Det finns så många. Som tur är är det ganska lätt att lista ut vad de betyder så jag behöver inte memorera så himla mycket. Jag kan ju redan de flesta dessutom. Det är ganska roligt att ha en kurs att gå till men det hade varit roligare om 97 % av deltagarna inte var små barn, De ser faktiskt ut som små barn! Och jag förstår inte hur sådana små människor kan få övningsköra. Det är lite läskigt. Och varför ser de så små ut? När jag var 16 såg alla mycket äldre ut och var längre och mer utvecklade. Hmm.

Är det någon som ska se på Champions League? Det blir för sent för mig. Dags att borsta tänderna!
God natt.
 

Två rån, o'boy, en tallrik med minicornflakes, skivade bananer och fil - och läxor. Tänk att jag har läxor. Det var ju hundra år sedan jag hade det. Det känns konstigt och fel! Jag behöver väl inte läsa på, jag är ju 22? :)


Kommentarer
Petter:

Plugga på, kommer ihåg att släpvagnsgrejerna var det svåraste att lära sig! Nu kan jag det dock, öh typ..

2009-05-06 ♥ 11:14:15
blogg: http://pttr.blogg.se/
sara:

fin blogg :)

2009-05-06 ♥ 14:23:20
blogg: http://saranilsssoon.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal