Världens tråkigaste fredagskväll?

skrivet: 2009-05-15 ♥ 20:37:49
Kanske inte men den kunde varit roligare. Jag har tagit ett bad (vattnet var lite kallt), strykit kläder, sköljt av disk och nu ska jag föna håret så det är torrt när jag går och lägger mig. Dessutom är jag ensam hemma och mamma vill inte svara när jag ringer... Tråkigt!! Det är för sent att börja titta på en film för jag kommer garanterat somna efter 10 minuter. Inte ens Geishan smakar... Då har man tråkigt. Men jag är väl inte dummare än att jag hittar på något skoj istället för att sitta här och tycka synd om mig själv. Jag kan ju läsa lite körkortsteori...


Denna bilden brukar alltid få mig på bra humör!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal