Veckoplanering.

skrivet: 2009-05-25 ♥ 20:04:53

Min veckoplanering:

Måndag: Jobba, teori på körskolan 16.00-17.00, cykla tillbaka till jobbet och hämta bananerna jag glömde, träna.

Tisdag: Jobba, klippa mig 11.00, fortsätta jobba, sjukgymnast 15.00, promenad med Colin.

Onsdag: Jobba, teori på körskolan 16.00-17.00, träna, fixa till mig inför Champions League-kväll på Harrys 20.00. KUL!

Torsdag
: Jobba, förmodligen vila efter onsdagens festligheter.

Fredag
: Jobba, träna, myskväll.

Lördag
: LEDIG

Söndag
: LEDIG

Jag behöver hjälp! Jag försöker välja ut outfits till imorgon, jag behöver nämligen tre stycken. En till städdag på jobbet, en till mitt frisörbesök och en till sjukgymnasten. Till sjukgymnasten kan jag ha träningskläder men jag vill se lite mer uppklädd ut när jag åker till frisören och jag vill inte ha träningskläder på jobbet för då stinker de gjuteri sedan. Alltså behöver jag två par byxor och någon form av tröja/linne till jobbet (jag har ju arbetsbyxor). Jag skulle vilja ha ett vitt linne men hur smart är det med tanke på att vi ska städa ett kolsvart, smutsigt gjuteri? Inte så kanske. Å andra sidan finns det ju tvättmaskin och har jag ett vitt linne kan jag bara byta byxor innan jag åker till frisören.
Så himla jobbigt att vara tjej ibland! Finns det fler där ute som är så här knäppa?!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal