091110

skrivet: 2009-11-10 ♥ 20:25:16

Efter en natt med världens sämsta sömn tog jag mig an denna tisdag med hjärnan på standby och ögonen i kors. Jag har inte kunnat sova riktigt på flera nätter. Jag vet inte om jag bara varit pigg eller om jag varit övertrött men efter jag släckt lampan har jag legat och rullat omkring fram och tillbaka under täcket utan att kunna somna i flera timmar. Nu har jag fått nog. Därför har jag preparerat med tv-tittande under en filt ikväll, ni vet så man får trötthetskänslan i kroppen. Och jag har den nu. Frågan är om hjärnan hänger på. Vi får väl se.

Den pigga versionen av mig vill gärna hitta på massa roliga saker just nu! Hon vill gå på bio och se 2010 och Flickan som lekte med elden, hon vill måla om i hallen och köpa nya möbler, hon vill gå på after work på fredag, träna bilkörning, pyssla julkort, fixa ny bloggdesign, boka en resa och komma igång med träningen igen.
H u r   s k a   j a g   f å   i h o p   a l l t   d e t t a   o m   j a g   i n t e   k a n   s o v a?!


Fina vinterlöv. Bilden fanns på min dators hårddisk.


Kommentarer
Roshanna:

Jag vill också se de filmerna:)

2009-11-11 ♥ 19:59:45
blogg: http://elsssrosss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal