091118

skrivet: 2009-11-18 ♥ 16:39:19

Jag har haft världens bästa dag på jobbet idag! Jag älskar min arbetskamrater men idag har jag suttit alldeles själv i vår del av övervåningen och spelat musik och grejat helt efter min egen takt. Det har varit så avslappnande och skönt! Jag är verkligen en ensamvarg. Sällskap är verkligen trevligt men så lugn och harmonisk man blir när man inte utsätts för andra människors energier! Har ni tänkt på det? Me like.

En sak som inte alls muntrar upp mig just nu är ösregnet. Jag vill åka hem men vill samtidigt inte förstöra min FCUK-kappa med mitt nytonade hår. Jag får fixa en specialare med tofs, mössa och cykla fort som attan. Eller be till Gud att han pausar en stund. Det är ju liksom jag som frågar.


Kommentarer
embla:

Jag älskar att blogga, det är det bästa jag vet! Men desto mer kommentarer man får ju roligare blir det att blogga. Så vill du svara på frågan i min blogg, varför bloggar just du?

2009-11-18 ♥ 20:14:25
blogg: http://givemeall.devote.se
embla:

Jag älskar att blogga, det är det bästa jag vet! Men desto mer kommentarer man får ju roligare blir det att blogga. Så vill du svara på frågan i min blogg, varför bloggar just du?

2009-11-18 ♥ 20:14:56
blogg: http://givemeall.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal