091121

skrivet: 2009-11-21 ♥ 23:12:06

Smulan ligger i sängen och ska strax dra täcket över sig men först blir det lite jobb på datorn. Jag har jobbat hela dagen med diverse olika saker. Ska ha med pyssel på en julmarknad nästa helg så jag förbereder så mycket jag bara kan. Tre dagar försvinner den kommande veckan då jag måste iväg på en jobbresa till Tyskland. Väldigt olägligt så här innan första advent men jag får styra upp en bra planering så ordnar det sig säkert.

Idag har jag haft mysigaste jobbdagen ever förresten! Vi har druckit bubbel (alkoholfritt såklart) och fikat supergod fika, firat mitt körkort och även ett par som hade 60-årig bröllopsdag idag. Det är nog något som jag aldrig kommer att uppleva. Om jag och Niklas gifter oss innan han fyller år nästa gång kommer han att vara 95 år då! Vi får väl hålla tummarna för att man uppfunnit en åldersuppstanningsmaskin innan dess!

På tal om advent, håller ni inte med om att det har gått väldigt fort från slutet av sommaren till dit vi befinner oss nu? Jag har inte alls hängt med. Vanligtvis är jag i full gång med julklappsinköp, bakning och pepparkaksätning vid det här laget men i år ligger jag väääldigt långt efter. Idag köpte jag mina första två julklappar. Och nu tänkte jag sätta mig och skriva iordning min önskelista som också är försenad. Måste bestämma vad jag ska köpa till alla också ju! Jag har mycket att hinna ikapp till under morgondagen. Jag som inte gillar sådan här typ av spontanitet. Usch och fy!


Årets första julklappar - köpta och inslagna av mig såklart. De är till dig, mormor. :)

Vad skönt det var att skriva av sig lite! Nu ska jag sätta igång och jobba.


Kommentarer
Josefine○○○:

Jo, de verkar mysiga.



Din dag verkar ha varit härlig med bubbel osv:)

Jobbresa till tyskland låter ju kul....men det tar tid.

Jag förstår inte riktigt vad du jobbar med utom på kontor och som makeupartist...

2009-11-21 ♥ 23:21:55
blogg: http://wiilow.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal