091123

skrivet: 2009-11-23 ♥ 20:46:53

En del rökar ihjäl sig, en del dricker ihjäl sig, andra stressar ihjäl sig och jag packar ihjäl mig. Varför kan jag aldrig göra något lagom? Jag hatar att välja ut kläder i förväg, det går ju inte. Jag kanske inte alls känner för att ha på mig det jag valt ut på onsdag. Vad händer då? Det känns inte bra. Ändå har jag en reservoutfit med mig. Och accessoarer. Till vilken anledning?! Jag får väl acceptera min svaga punkt och rycka på axlarna. Imorgon lyfter planet vare sig jag är redo eller inte. Snälla kläder, gör mig rättvisa på onsdag.

En sak som gör mig på bra humör är att jag målat naglarna i en av mina favoritnyanser av rött; An affair in Red Square från OPI. Den är lagom röd med lite skimmer i.



Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få en god natts sömn. Ska upp 05.00 imorgon så ju tidigare jag somnar desto bättre! God natt.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal