ME LIKE PRESENTS

skrivet: 2009-11-21 ♥ 17:56:28

Jag är en riktig presentälskare. Finns det något bättre?! (Ja, naturligtvis ska det vara något man vill ha och tycker om.) Nu när jag fick körkort fick jag massa presenter av mina nära och kära, tänkte visa er vad det var för något.


En novemberkaktus med rosa blommor

En stor tomte

En orkidé

En skyddsängel - kan aldrig vara fel med tanke på alla fartdårar!

Ett par Thomas Sabo-örhängen. Det gick inte att få någon bättre bild med de är väldigt fint slipade! Älskar dem!

+ En valfri Thomas Sabo-berlock med en bil, kort, doftljus, en bakelse, ett blomskott, massa kramar och sms och såklart:


En egen nyckel till Niklas bil!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal