RED LIPS

skrivet: 2009-11-07 ♥ 15:40:06

Typiskt! Jag vaknade 8.29 av att mobilen inte hade ringt som den skulle kl. 7.00. Jag som skulle locka håret... Det fick bli en improviserad look med långa fransar och röda läppar istället. Lockarna sparar jag till en annan dag. Och om jag ska vara ärlig gjorde det mig ingenting, jag behövde få sova ut! Idag har jag myst omkring bland julkartonger och nytt presentpapper. Jag är så inspirerad att skapa just nu så det bara bubblar i hela mig. Så därför ska jag sätta mig med några av mina projekt nu i eftermiddag. Antingen blir det julkort, bloggdesign eller armbandsknytning. Det är så underbart när man kan välja själv vad man ska göra! Dessutom ska jag dricka mitt nya hasselnötskaffe från NK, men först ska sminket bort.


Kommentarer
Elins blogg - foto & vardag.:

t ack detsamma :D

2009-11-07 ♥ 17:25:04
blogg: http://eeeelins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal