TYSKLAND DAG 3

skrivet: 2009-11-26 ♥ 21:06:49

Dag 3:

Klockan ringde 5.00 och jag hoppade upp ur sängen. Idag får jag åka hem! Vi åt frukost klockan 6.00 och var alldeles ensamma där en liten stund, riktigt mysigt. Klockan sju påbörjade vi resan tillbaka till flygplatsen. Det tog en timma denna gången också. På Hannovers flygplats passade jag på att köpa en whiskey till Niklas. Sist jag åkte hann jag inte köpa någon och blev jätteledsen så det kändes bra att ha det gjort! Flygresan till Köpenhamn var dödstråkig; jag hamnade såklart på den enda sittplatsen utan fönster... Jag som älskar att sitta och titta på molnen.

Vi spenderade några timmar på Kastrup för flyget hem till Sverige gick inte förrän 14.10. Vi hann med att äta lunch. Jag åt spagetti med grillad kyckling och svampsås, mycket delikat. Sedan gick vi i butiker och kikade. Jag blev alldeles kär i ett par öronmuffar från Burberry men kände mig snål inför julen så jag köpte dem inte. Det är tufft att ta körkort på egen hand. Jag är stolt att jag klarade det men nu måste jag hålla i pengarna ett tag tills jag fyllt på sparkontot igen. Det är jobbigt men nödvändigt. En liten parentes. Jag köpte dock en sak till mig själv; en Moët & Chandon - antingen sparar jag den till nyårsafton eller så öppnar jag den i helgen för att fira mig själv. Vi får se.

Klockan 17.00 - äntligen tillbaks på jobbet efter en lång taxifärd från Landvetter! Niklas var snäll och kom och hämtade mig. Vi gick ett varv i mataffären och sedan fick jag äntligen komma hem. Jag började med en dusch för att tvätta bort all smuts. Sedan packade jag upp resväskan och åt massa smörgåsar. Det finns ingenting som går upp mot det man äter hemma!


Min hemrese-outfit
Samma som dagen innan fast vanliga leggings och en kofta ovanpå t-shirten. I håret har jag mitt älsklingsdiadem från H&M.



Så här glad var jag när vi anlänt i Köpenhamn - jag älskar flygplatser, det är så rent, prydligt och fint överallt (och då menar jag naturligtvis större flygplatser).

PS! Gissa vem jag såg på Landvetter! Daniel Westling! Haha.


Kommentarer
Roshanna:

Söta bilder:)

2009-11-28 ♥ 19:09:26
blogg: http://elsssrosss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal