091008

skrivet: 2009-10-08 ♥ 20:06:21

Idag var en sådan där dag då allt händer på en gång. Jag vaknar, åker till jobbet och blir sedan matad med saker som ska göras och bokas in under hela hösten. Jag vet inte om jag är glad eller stressad över allting. Det är roliga saker som jag borde se fram emot men just nu känns det bara som att det kommer bli jobbigt. Var kommer min egentid ta vägen? Kommer jag hinna träna och gå långpromenader efter jobbet? Kommer jag kunna njuta av mina lediga dagar? Mycket planering kommer att krävas men jag ska göra mitt bästa för att göra allting så roligt som möjligt. Imorgon vill jag inte ha några fler överraskningar utan en lugn och mysig fredag bland nära och kära.

Hursomhelst har jag i alla fall haft en mysig kväll i soffan med Jack Bauer och mina nagellack.


Kommentarer
Världens Bästa Zarah:

Ja jag försöker dansa varje dag men jag har ju bara haft den i en vecka :D

2009-10-08 ♥ 20:24:20
blogg: http://zarahzarah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal