091010

skrivet: 2009-10-10 ♥ 17:01:18



Det var riktig vinterkyla imorses! Jag gillar ju det men var inte alls rätt klädd. Strumpbyxor och kalla stövlar är ju inte att rekommendera men som tur var skulle jag ju vara inomhus och jobba. Kl. 14.00 blev det övningskörning i en timma och när jag kom hem hoppade jag i myskläderna så fort jag bara kunde. Nu ska jag tvätta bort sminket bara så är allt som det ska. Mina ögonlock har blivit så torra att de är alldeles fnasiga och lite röda så jag kurerar mig osminkad i helgen. Krämer är bannlysta. När jag är klar i badrummet ska jag lägga upp lite outfitbilder och bilder på min shopping idag, har köpt en alldeles ny och jättefin parfym! Och ja, naturligtvis doftar den gott också!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal