091028

skrivet: 2009-10-28 ♥ 19:33:23

Annorlunda och rolig dag. Jag har varit på kurs, riskettan, och spenderat eftermiddagen med att hamra ihop möbler till vårt lunchrum på jobbet. Jag tycker om sådana avbrott. När allting sker på rutin hela tiden blir jag snabbt uttråkad. Konstigt nog, planeringsfreak som jag är, men så är det. Jag känner mig ganska tom efter all information jag blivit matad med idag. Skrivkramp.

Just det,
jag hoppade in en snabbis på Amalias Fröjd och köpte kaffe på lunchen. Chokladkaffe och smörkolakaffe. Mina söta burkar började bli tomma. Så nu doftar det gott i hela lägenheten. Mysigt.

Förresten har första pepparkakan slinkt ner i magen idag. Eller rättare sagt, de fyra första. :)


Mumsigt värre. Jag låtsas inte om särskrivningen. Pet-peeve, ni vet.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal